často kladené otázky
Máte na nás otázku? Uľahčíme vám tu nájsť odpovede na často kladené otázky. Pozrite si odpovede, ktoré sme uviedli nižšie. Ak stále potrebujete pomoc, neváhajte kontaktovať náš tím prostredníctvom e-mailu na adrese service@weshop.sk.
Ako funguje vaša záruka dorovnania ceny?
Nakupujte s dôverou. Vždy sa snažíme udržiavať konkurencieschopné ceny všetkého, čo nosíme, a pri položkách odoslaných a predávaných inými online maloobchodníkmi budeme zodpovedať bežným maloobchodným cenám v čase predaja. Ak sa za dopravu účtuje dodatočný poplatok, musí sa to zohľadniť, pretože ponúkame dopravu zadarmo. Taktiež, ak znížime cenu počas obdobia vrátenia a výmeny, na požiadanie dorovnáme našu nižšiu cenu.*
Existuje niekoľko online predajných kanálov, s ktorými sa nezhodneme. Nemôžeme priradiť predajcov, ktorí predávajú výpredaje, ukončené produkty, sekundy, použitý tovar, starý inventár alebo falošný tovar. Obrázky tovaru, ktoré vidíte v týchto „obchodoch“, nie sú to, čo dostanete takmer vo všetkých prípadoch. Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa toho, či dosiahneme rovnakú cenu online, pošlite nám e-mail na adresu service@weshop.sk.
Ako sa môžem prihlásiť na odber vašich noviniek?
Keď sa prihlásite na odber e-mailových aktualizácií, budete pravidelne dostávať e-maily s exkluzívnymi ponukami a akciami na šetrenie peňazí z weshop.sk. Zadajte svoju e-mailovú adresu tu, aby ste sa mohli pripojiť k nášmu zoznamu adresátov.
Ak si už neželáte dostávať e-mailové informačné bulletiny z weshop.sk, môžete ich odber zrušiť kliknutím na odkaz „Zrušiť odber“ v ktoromkoľvek z našich e-mailov.
Aké spôsoby platby akceptujete?
Platba cez PayPal
PayPal je bezpečná a dôveryhodná služba spracovania platieb, ktorá vám umožňuje nakupovať online. PayPal je možné použiť na weshop.sk na nákup položiek kreditnou kartou (Visa, MasterCard, Discover a American Express), debetnou kartou alebo elektronickým šekom (t. j. pomocou bežného bankového účtu).
Pomocou služby PayPal
Pred objednávkou z weshop.sk nemusíte mať PayPal účet. Ponúkame dva rôzne spôsoby platby pomocou PayPal, ktoré sú nasledovné: PayPal je bezpečná a dôveryhodná služba spracovania platieb, ktorá vám umožňuje nakupovať online. PayPal je možné použiť na weshop.sk na nákup položiek kreditnou kartou (Visa, MasterCard, Discover a American Express), debetnou kartou alebo elektronickým šekom (t. j. pomocou bežného bankového účtu).
Na stránke nákupného košíka kliknite po skontrolovaní položiek. Potom opustíte stránku weshop.sk a zadáte PayPal. Prihláste sa do svojho účtu PayPal alebo si ho vytvorte, ak ste tak ešte neurobili, a postupujte podľa pokynov na obrazovke poskytnutých službou PayPal. Po vyplnení platobných údajov budete presmerovaní späť na našu stránku, kde si vyberiete spôsob dopravy a dokončíte objednávku.
Vo svojom nákupnom košíku zvoľte Pokračovať k pokladni a dostanete sa na stránku Informácie o objednávke. V časti Spôsoby platby vyberte PayPal a potom kliknite na Pokračovať v pokladni. Potom prejdete na PayPal, kde môžete dokončiť platbu objednávky.
Výhody používania PayPal:
Platba je sledovateľná. Stav svojej platby môžete sledovať pomocou svojho účtu PayPal.
Platba nevyžaduje použitie vašej kreditnej karty online (môžete previesť priamo z vášho bankového účtu).
PayPal bude chrániť vaše osobné údaje, ak sa rozhodnete platiť kreditnou kartou.
Všetky spôsoby platby:
PayPal Express
Kreditná karta
Bitcoin
Aké sú vaše poplatky za dopravu?
Možnosti dopravy sú uvedené pri pokladni. Ponúkame štandardnú a expresnú prepravu.
Veľké objednávky:
V prípade, že je objednávka obzvlášť veľká, ťažká alebo objemná, môžu sa účtovať dodatočné poplatky na pokrytie týchto skutočných prepravných nákladov. Jeden z našich špecializovaných spracovateľov objednávok skontroluje vašu objednávku, aby určil, či sa budú účtovať dodatočné poplatky, a pred odoslaním vás bude kontaktovať.
Ako dlho bude trvať prijatie mojej objednávky?
weshop.sk doručuje väčšinu objednávok na sklade do 5 až 15 pracovných dní od prijatia. Možnosti dopravy sú uvedené pri pokladni.
Pred potvrdením objednávky budete mať vždy možnosť vidieť celú sumu vášho nákupu s poplatkami za dopravu. Tovar, ktorý nie je na sklade, zvyčajne odosielame do 10-25 pracovných dní. Objednávky s položkami na spätnú objednávku sú pozastavené, kým nebudú dokončené.
Ako môžem sledovať podrobnosti/históriu svojej zásielky a nákupu?
Ak ste si pri pokladni zaregistrovali účet, od tohto momentu si môžete prezerať svoju kompletnú históriu online nákupov na weshop.sk, ako aj sledovať všetky nákupy uskutočnené na weshop.sk.
Môžem posielať nákupy na viacero adries?
Radi posielame položky na viac ako jednu adresu; žiaľ, momentálne to nemôžeme urobiť online v rámci jednej objednávky. Ak chcete zadať objednávku s viacerými adresami doručenia, môžete zadať samostatné objednávky na našej webovej stránke. Ospravedlňujeme sa za prípadné nepríjemnosti a sľubujeme, že to v budúcnosti uľahčíme. Skontrolovať čoskoro!
Aká je vaša záruka bezpečného nakupovania?
Záruka bezpečného nakupovania weshop.sk vás chráni pri nakupovaní, takže sa už nikdy nebudete musieť obávať o bezpečnosť kreditnej karty. Garantujeme, že každá transakcia, ktorú vykonáte, bude 100% bezpečná.
To znamená, že neplatíte nič, ak sa z vašej karty v dôsledku nakupovania u nás účtujú neoprávnené poplatky.
Môžem vrátiť svoje nákupy?
Áno. Vrátenie tovaru je jednoduché a pohodlné. Svoj nákup môžete vrátiť do 10 dní od zakúpenia a požiadať o vrátenie peňazí alebo výmenu. Jednoducho kontaktujte náš tím zákazníckych služieb na adrese service@weshop.sk
Kredit dostanete do 7-10 pracovných dní. Ľutujeme, poplatky za zrýchlenú dopravu sa nevracajú.
Ako môžem kontaktovať weshop.sk?
Pre všetky ostatné otázky použite prosím podrobnosti nižšie:
JEDNOTKA A RM26 3/F, CHEONG SLNEČNÁ VEŽA
116-118 KRÍDLO LOK ST SHEUNG WANG,HK
E-mail: service@weshop.sk
Kontaktujte nás cez formulár tu.
*Nezahŕňa: Špeciálne objednávky, cenové ponuky, množstevné zľavy, tovar v otvorenom boxe, daň z obratu, zľavy a bezplatné ponuky, typografické chyby, ukončenie predaja alebo ukončenie predaja, výpredaj, zastaraný, sezónny tovar alebo tovar v núdzi konkurenta. Nezahŕňa tiež: poplatky za dopravu alebo doručenie, produkty odoslané od predajcov tretích strán alebo predávané predajcami tretích strán (predajcovia na Marketplace) na webových stránkach.