Tu na weshop.sk rozumieme batériám a že niekedy tiež nefungujú tak, ako by mali. Všetky batérie, ktoré predávame, sa dodávajú s predĺženou zárukou, vďaka čomu je bezpečnou a pohodlnou voľbou, či už ide o prvý nákup, modernizáciu alebo jednoduchú výmenu vašej existujúcej batérie.
Pomocou týchto niekoľkých krokov môžete pomôcť diagnostikovať, či bude potrebné, aby naše záručné oddelenie otestovalo vašu batériu.
- Skontrolujte, či sa batéria správne dotýka notebooku.
- Nainštalujte novú batériu do iného kompatibilného notebooku alebo použite iný kompatibilný originálny adaptér na nabitie novej batérie, aby ste skontrolovali, či je batéria v poriadku alebo nie.
- Skúste aktualizovať verziu BOIS alebo zmeňte možnosti napájania.
- Skúste skontrolovať, či existujú nejaké programy, ktoré bránia vášmu notebooku používať bežné batérie.
Nainštalujte novú batériu správnym spôsobom. Používanie prenosného počítača s odpojeným adaptérom, kým sa prenosný počítač sám nevypne. Potom pomocou pôvodného adaptéra nabíjajte novú batériu 24 hodín. Vykonajte tento proces nabíjania a vybíjania niekoľkokrát
Zmerajte časy nabíjania, aby ste vedeli, že je dostatočne nabitý.
Pozrite sa na samotnú nabíjačku, zdá sa, že sa zahrieva.
Zdá sa, že batéria je po nabití opuchnutá/zapácha?
Ak ste vyskúšali vyššie uvedené a stále máte pocit, že nás chcete kontaktovať ohľadom rezervácie batérie na testovanie, naše záručné oddelenie vám s tým radi pomôže. Pošlite nám e-mail na adresu service@weshop.sk a postupujte takto:
Poznačte si svoje jedinečné referenčné číslo záruky, ktoré si budete musieť uschovať a citovať pre budúce použitie.
Ak máte nabíjačku, pred odoslaním sa uistite, že je batéria úplne nabitá. To urýchli proces a umožní nám rýchlejšie posúdiť váš nárok.
Batériu starostlivo zabaľte, nezabudnite uviesť svoje jedinečné referenčné číslo a pošlite ju na adresu:
Počkajte, kým vás budeme kontaktovať. Naším cieľom je otestovať vašu batériu do troch pracovných dní, počkajte však až týždeň, kým sa vám ozveme, pretože test môže potrebovať viac času.